Lite ångest..






Jag har rensat ut min garderob som en galning. Jag har verkligen dragit fram som en Fuhrer. Nu finns det nog bara 1/3 kvar och då har jag rensat min garderob X antal gånger detta år... Men det känns sååå skönt att bli av med alla gamla troll som bara hänger o dinglar i garderoben. Ska försöka sälja några jackor men resten skänker jag till UFF. Sååå mkt arbete med o sälja allt, det orkar jag inte :) Har även lite nya grejer som jag har lite ångest över, tex ett par converse skor. Behöver jag verkligen dem? Är det verkligen den färgen jag vill ha? Hmm nää, så dem ska jag också göra mig av med... Behöver ju pengar till Barcelona. Ska bli så S K Ö N T på lördag att veta att det är sista jobbpasset på ett tag. Jag behöver ENERGI i form utav sol, haha.


Köpa?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0