CANSADO

Ikväll är jag verkligen helt utpumpad. Ögonen rullar snart ner på golvet och kroppen känns sliten. Är det semesterhormoner? Var en rätt aktiv dag på jobbet idag, var själv på konfektion fram till kl tolv sen rullade dagen på rätt bra. Vi bestämde att vi skulle hänga om lite i butiken ( som alltid när man är uttråkad ) och tro fan att det ALLTID ska komma mkt folk då som behöver hjälp.. Missförstå mig rätt, det är kul att det är folk o jag hjälper dem gärna men har jag väl börjat med nåt projekt är jag så sugen på att slutföra :) Jaja!
Har klippt mamis lugg ikväll och ätit spenat och jordgubbar - mycket järn idag! Jag måste börja äta oftare och större portioner, bebben tar all min energi! Fick tom höra imorse att jag såg helt urholkad ut i nyllet!!! Fan det vill jag inte, vart är mina kinder? :)
Nu måste jag soooooova, Buenas noches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0